Уақытты жоспарлау - Планирование времени » «№5 Оқушылар үйі
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№5 оқушылар үйі»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 245-65-65
Есепші бөлімі:
+7 (701) 245-65-65
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Уақытты жоспарлау - Планирование времени
19
қазан
2019

Уақытты жоспарлау - Планирование времени

Уақыт өте келе саналы өмір сүріңіз және маңызды істерге уақыт бөліңіз: 
Жұмыс үшін бұл сәттіліктің шарты; Рефлексия үшін бұл күш көзі; Ойын үшін бұл жастықтың құпиясы; Оқу үшін бұл білімнің негізі; Достық үшін бұл бақыттың шарты; Арман үшін бұл Жұлдыздарға апаратын жол; Махаббат үшін бұл өмірдің шынайы қуанышы; Көңілді-бұл жанның музыкасы. Л. Сейверт
"Альпі"әдісін қолдана отырып, күн жоспарын құру: 
1.Тапсырмаларды құрастыру (бір күн ішінде орындалатын істер тізімін жасаңыз);
2.Акциялардың ұзақтығын бағалау (әрбір жоспарланған әрекетті орындауға кететін уақытты бағалаңыз);
3.Уақытты 60:40 қатынасында брондау (қолда бар уақыттың тек 60% - ы ғана жоспарлануы керек, қалғаны резервте және шығармашылық үшін қалады). Шектен тыс жоспарлаудың қажеті жоқ, күтпеген жағдайларға, стихиялық әрекеттерге, шығармашылық әрекеттерге, бос уақытқа уақытша резерв болуы керек. 60% - жоспарланған белсенділік (уақыт);40% –жоспарланбаған белсенділік (уақыт).
4.Басымдықтар мен тапсырмалар бойынша шешім қабылдау (басымдықтарды белгілеңіз, мақсаттарды маңыздылық дәрежесі бойынша бағалаңыз). Маңызды міндеттерге ерекше назар аудару керек және бірінші кезекте екінші және маңызды емес міндеттерге назар аудармау керек. Ол үшін үйрену керекбағдарламаларға назар аударыңыз және өзіңізді орындауға ынталандырыңыз. Қажет болса, тапсырмаларды көмекшілерге, іс-әрекетке қолдау көрсете алатын адамдарға беріңіз. Тиімді көмек уақыт пен энергияны үнемдейді. 5.Бақылау (орындалмағанын есепке алу). Мақсат қою мен жоспарлаудың кез-келген түрі оларды жүзеге асыру қаншалықты тиімді болса және олардың орындалуын түпкілікті бақылау тиімді болса ғана тиімді болады.Бақылау жоспарланған нәтижені нақты әрекеттермен салыстыруды қамтиды, мақсатқа қарай жылжуды талдауға мүмкіндік береді. Күннің соңында "бес саусақ" әдісінде ұсынылған келесі тізімнен өзіңізге сұрақтар қоюға болады:
"Бес саусақты"бақылау әдісі: М (кішкентай саусақ) –ойлау процесі: мен бүгін қандай білім, тәжірибе алдым? Б (атаусыз) –мақсаттың жақындығы: мен бүгін не істедім және не істедім? С (Орташа) –рухтың күйі: бүгін менің өзгеретін көңіл-күйім, рухтың орналасуы қандай болды? У (индекс) - қызмет, көмек: Мен бүгін басқаларға қалай көмектестім,"үлес қостым"? Б (үлкен) - сергектік, физикалық форма: менің бүгінгі физикалық күйім қандай болды? Мен бүгін денсаулығым үшін, физикалық жағдайымды сақтау үшін не істедім?  Практикалық тапсырма. Ұсынылған схемаға, сондай-ақ үйренген жоспарлау принциптеріне сүйене отырып, жоспар құрыңыз (2 айлық жоспар).  
 
Живите осознано во времени и находите время для важных дел: 
Для работы, –это условие успеха;
Для размышлений,–это источник силы;
Для игры, это –секрет молодости;
Для чтения –это основа знаний;
Для дружбы, это –условие счастья;
Для мечты, это –путь к звездам;
Для Любви, это –истинная радость жизни;
Веселья –это музыка души.
Л. Зайверт





Составление плана дня с помощью метода«Альпы»:
1.Составление заданий (составьте  список  дел, которые необходимо выполнить в течение одного дня);
2.Оценка длительности акций (оцените  примерное  время,  которое потребуется на выполнение каждого запланированного действия);
3.Резервирование  времени в  соотношении  60:40  (из  всего  имеющегося времени следует планировать лишь 60% времени, остальное остается в резерве и для творчества).
Не нужно впадать в крайность чрезмерного планирования, должен быть временной резерв на  непредвиденные обстоятельства, спонтанные действия, творческую деятельность, досуг. 60% –запланированная активность (время);40% –незапланированная активность (время).
4.Принятие  решений по  приоритетам  и  перепоручению (установите приоритеты, оцените цели по степени важности). Важным задачам нужно уделять особое внимание и выполнять в первую очередь, не рассеивать внимание на второстепенные и несущественные задачи.  Для  этого  нужно  учитьсяконцентрировать  внимание  на приоритетах  и  мотивировать  себя  на  выполнение. При  необходимости делегируйте  задачи  помощникам,  людям,  которые  могут  оказать поддержку действием. Действенная помощь с экономит время и энергию.
5.Контроль (учет несделанного). Всякая  постановка  целей  и  планирование  эффективны  лишь  на  столько, насколько  эффективны  следующие  за  ними  реализация  и  завершающий контроль  за  исполнением.Контроль  предполагает  сопоставление запланированного  результата  с  реальными  действиями,  позволяет проанализировать продвижение к цели. В конце дня можно задавать себе вопросы из следующего списка, предложенного в методе «Пять пальцев»:
Метод контроля «пяти пальцев»:
М  (мизинец) –мыслительный  процесс:  какие  знания,  опыт  я  сегодня получил? 
Б (безымянный) –близость цели: что я сегодня сделал и чего достиг?
С  (средний) –состояние  духа:  каким  было  сегодня  моё  преобразующее настроение, расположение духа?
У (указательный)– услуга, помощь: чем я сегодня помог другим, «поспособствовал»?
Б (большой) –бодрость, физическая форма: каким было моё физическое состояние сегодня? Что я сделал сегодня для своего здоровья, поддержания своей физической кондиции? 

Практическое задание. На основе предложенной схемы, а также усвоенных принципов планирования составьте пландня (план на 2 месяца). 
Желаем плодотворного, насыщенного позитивными событиями и полезными открытиями, успешного учебного года! 
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив